10/23/2009

Totalny szok! Stardoll zal mi cie!

Tak wiem wiem wróciłam ale nie ważne b o nie zamierzam siedziec dłuzej na stardooll
dobra ale teraz czytajcie:

Dziś normalny dzionek wlączamy kopa wpisujemy www.stardoll.com/pl logujemy sie i co?? Totalny szok stardoll usunąl możliwość zarabiania co dzien 1 sd! No sory ale ja nie jestem ss bo mi to wisi, wiec jak mam kupić sobie coś za np 7, albo uzbierać na np. 15 skoro co zagram to starce! To jest hore i nie tylko nss sie buntuje ale także ss co to za sens być ss!! To się teraz wg nie opłaca!

A czy stardoll nie widzi ze sie pogrążyl??

- cały stardoll ogarnęła pabnika bunt itd

-juz nikomu nie warto codzien wchodzić na stardoll

- mialąm polecić kumpelą stardoll ale co im powiem macie tylko 1 pokój ma wam robić za wszystko a do tego grać w idiotyczne gry zeby sie kupić jakąś wioche za 2 -4 sd? No ciekawe co sobie pomyślą!

Ja właśnie trafiłam za namową kol bo było dużo opcji ! Nss i Ss aż tak bardzo się nie różnili były stardollary nagrody loterie a teraz!! Darmówka goni darmówke a wiochmenskie łachy je poganiają!!!


Nie no brak mi słów!

3 komentarze:

Bartosz pisze...

ja dostałem dzisiaj 1sd

Anonimowy pisze...

A ja nie dostałam i napisałam do nich o tym ze to zly pomysl i co maja zrobic te osoby ktorych nie stac na ss i wgl sie bardzo rozpisalam im a oni mnie kompletnie olali napisali tylko (po polsku )
ze polski tlumacz jest teraz nie dostepny to jest po prostu hamskie stardol z roku na rok robi sie coraz glupszy
pinky5588

Anonimowy pisze...

Gram w stardolla dlugo i powiem szczeze: z czasem coraz gorzej. Kiedys nie ss mialy 4 pokoje, mniej rzeczy bylo dla ss i w ogóle było mniej błedów, wiecej zabaw i nowosci! Za rok z pewnoscia Stardoll bedzie kazal placic za zalogowanie :(