10/31/2009

Darmowy komplet

Znów ukazała się kolejna darmówka. Jest to ślubna suknia, buty oraz kapelusz (cały komplet mam na sobie). Ja zdobylam go sposobem HarajukuGirlPL ; )


1. Wlaczamy net ( nie logujemy  się na stardoll)
2. Zmieniamy proxy na 193.171.32.6 port 80
3. Wchodzimy na  http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=155 logujemy sie
4. Wylaczamy serwer proxy
5. Robymy byle jaka scenerie
6. Zapisujemy
7. Jeżeli działałaś\es według instrukcji masz prezenty przy szafie ;D


Pozdrawiam  goraco !
xxpatkaaxx ;*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ej pomocy działam według instrukcij i nic próbowałam tysiąc razy prosze pomóż, .... zalezy mi na tej sukience, a mogłabys mi ja sprzedać ? dogadałybysmy sie z ceną jak cos to mój nik na stardoll to : BloOondinaaa plis odpisz ,

pozdro BloOondinaaa

Anonimowy pisze...

mi ię udalo mam wszystkie rzeczy
miss-kamcia

Anonimowy pisze...

bardzo cię proszę o pomoc !! robię wszystko ok i jak mam zrobic scenerię to mi wyskakuję tabliczka z napisem że zanim zrobię scenerię to najpierw muszę usnąć jedną ze starych!! a ja już usunęłam ze trzy!! klaudunia_97

jeszcze raz pomcy ;(

Anonimowy pisze...

Edit:

już jest ok ;p
klaudunia_97

wpadnij ;d