5/02/2009

Wywiad z Agniieszka91

Specjalnie dla naszych stardollowiczów
wywiad z właścicielką największego polskiego clubu Poland-Polska
Agniieszka91

1
My:
Jak trafiłaś na stradoll ?

Agnieszka:
Jak większość osób, stardoll odkryłam przypadkiem. To było bardzo dawno temu. Szukałam jakiś ubieranek w google. Trafiło na stardoll. I tak zaczęła sie moja przygoda z tą stroną.

2
My
Jak stardoll zmienial sie na przestrzeni lat ?

Agniszka:
Gdy odkryłam stardoll około 4 lat temu można było tylko ubierać gwiazdy. Stardoll nosił nazwę paperdollheaven. Później została wprowadzona opcja posiadania własnego apartament oraz medoll. Ubrania w sklepie były bardzo kiepskiej jakości. Z czasem stradoll wprowadzał nowe funkcje. Własne kluby, starbazar. Aż do teraz na prawdę podziwiam adminów za ich wenę twórczą. Ciekawi mnie co mogą jeszcze wymyślić.

3
My:
Jak zaczynały się początki twojej sławy?

Agnieszka:
Mojej sławy, jak to śmiesznie brzmi. Myślę że każda osoba jeśli jest długo na strdoll jest w jakiś sposób sławna.

4
My:
Masz tutaj dużo przyjaciół\ fanów?

Agnieszka:
Mam dużo znajomych. A czy można mówić o przyjaźni przez internet. Moim zdaniem nie. Są osoby które lubię bardzo ale nie uważam ich za przyjaciół. Nie ufam nikomu przez internet.

5
My:
Co zmieniła byś na stardoll ?

Agnieszka:
Szczerze to nic bym nie zmieniła. Stardolll jest świetną stroną.

6
My
Skąd czerpiesz inspiracje do tworzenia twojego stylu,apartamentu... ?

Agnieszka:
Pomysły same przychodzą. Nie muszę szukać inspiracji.

7
My:
Dużo czasu poświęcasz stardollowi?

Agnieszka:
To zależy od dnia. Wiadomo chodzę do szkoły oraz mam masę innych obowiązków. Codziennie muszę wejść na stardoll. Czasem spędzam na nim długo czasu a niekiedy kilka minut.

8
My: ?
Czym zajmowała byś się gdyby stardoll nie istniał ?

Agnieszka:
Nie znam lepszej strony niż stardoll. gdyby go nie było, na pewno siedziała bym mniej przy komputerze.

9
My:
Jakie blogi czytujesz ?

Agnieszka:
Nie czytam żadnego blogu regularnie. Codziennie odwiedzam różne blogi.

10
My:
Jaką muzykę lubisz ?

Agnieszka
Najczęściej słucham popu. Lubię również techno

11
My:
Jaki jest twój znak zodiaku ?

Agnieszka:
Jestem zodiakalną ryba.

12
My:
Czy masz rodzeństwo ?

Agnieszka:
Tam mam brata. Jest starszy ode mnie o 7 lat. Czyli ma 25 lat.

13
My:
Jaki jest twój ulubiony film ?

Agnieszka:
Moim ulubionym filmem jest Szkoła Uczuć.


14
My:
Jakie masz ulubione sklepy ?

Agnieszka:
Najczęściej odwiedzam Bershke oraz Zare.

15
My:
Jakie jest twoje hobby ?

Agnieszka:
Wszystko co związane z fryzjerstwem.

16
My:
Jakie są twoje ulubione piosenki ?

Agnieszka:
Mam bardzo wiele ulubionych piosenek najczesciej sa autorstwa Cascady.

17
My:
Twoja ulubiona aktorka i aktor?

Agnieszka:
Zdecydowanie Cascada. Każda jej piosenka wpada w ucho.

18
My:
Twój ulubiony zespół/piosenkarka/arz?

Agnieszka:
Shane West ma coś w sobie ;p

Brak komentarzy: