5/16/2009

Fashion Style


Ostatnio szukająs strony pewniej telewizji natknełąm sie na fashion style
kiedy weszłam bardzo sie ucieszyłam bo była to strona przeznaczna dla nastolatek podobna do stardolla ale była stworzona przez polaków odrazu postanowiłam założyć konto
Na fashion style ma się do wyboru dwie osobowości
-modelka
-projektantka mody
Zaraz po założeniu konta ruszyłam do stworzenia dolki i apartamentu
ku mojemu rozczarowaniu zauważyłam że dolki są nstrasznie krzywea fryzury są skopiowane ze stardoll i innych ubieranek


Apartament odrazu tzreba kupić a na darmowy niema co liczyć bo to już musi być niezła okazja żeby go trafić, i pomyśleć ze nażekamy że nowi użytkownicy stradoll mają tylko 1 pokuj no ale przynajmniej go mają!!
A o to cennik mieszkań



stancja
kawalerka
mieszkanie
apartament
willa
dostęp do kuchni 24h/dobę
tylko od 8-11 i 14-17
dostęp do łazienki 24h/dobę
tylko od 8-11 i 17-20
komfort łóżka
1 min. snu = 12 pkt. energi
1 min. snu = 15 pkt. energi
1 min. snu = 17 pkt. energi
1 min. snu = 20 pkt. energi
1 min. snu = 20 pkt. energi
organizowanie imprezy
możliwość zatrudnienia sprzątaczki
stałe samopoczucie za standard miesz.
5 pkt
10 pkt
15 pkt
taras z siłownią i miejscem do opalania
darmowe malowanie się w toaletce
czynsz miesięczny
500 m$
800 m$
1200 m$
2000 m$
1500 m$
cena mieszkania
0 zł!!
1,22
2,44



Owszem są fajne opcje które strdollowi bardzo by sie przydały np
-robienie imprez,
-jedzenie,
-solarium,
-praca

Ale sa teżą negatywy
-Sam admin namawia do kopiowania prawdziwych ubrań
-Na czarnym rynku można kupować narkotyki i do tego w instrukcji pisze ze jezeli kupimy narkotyk to nie musimy już jedzenia bo mamy tygodniowe dopalacze!!!
-Do tego prawie wszystkie ubrania są ściągnięte ze stardoll



Ehhh i sie dziwic ze np w angli na polaków "banda nie robów i złodzieji" a potem nagle jest szok że nastolatki biorą narkotyli albo jak mają 8 lat chodzą do solarium i kradną

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

jestem projektantką ciuchów na fashionstyle, piszcie do mnie na GG 34232069