11/21/2009

Dominika odchodzi teraz wszystko straciło sens ;(

Niestety, Dominika Poland_girl12 odchodzi całkowicie z bloga i ze stardoll, wiec ja nie mam tez po co tu siedzieć. Ona wciąglęła mnie w stardolloowy wir. Gdy razem jeszcze prowadziłyśmy konto Poland_girl12 bylo tak fajnie. Razem cieszylyśmy sie ze zdobytego tanio hb czy dkny. Razem cieszyłyśmy sie gdy coraz wiecej osób czytało naszego bloga. Teraz sama nie widze tu dla siebie miejsca. Zostaje do świąt potem niestety więcej logowań nie będzie.

List od  Dominiki: 

Cześć Wam, niestety to koniec mojej wędrówki po stardolloowej drodze. Mam nadzieje ze nikt nie będzie płakać ( z wyjątkiem Patki i Pauliny (Paulina_14x) ) hehe. Naszedł czas i na mnie. Nadal możecie wchodzić na moje konto Poland_girl12. Ale niestety moich postów już na tym blogu nie zobaczycie ;( Dlaczego odchodzę? Brak czasu, chęci, stardoll mnie nudzi, jestem tu ponad półtora roku i jest coraz gorzej wiec co będzie później? Wole dobrze pamiętać stardoll i czas jaki tu spędziłam.

Pozdrawiamy gorąco wsyztskich czytelników ktorzy wiernie sledzili tego bloga. Wszystkich znajomych i przyjaciol naszych kont. Oraz tych którzy prowadzą popularne blogi Harajuku, Lucasa, Agnieszke, Gabisie. Ponałyśmy jaka to ciężka praca ;D

DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKIE MIŁE CHWILE!!
DO  ZOBACZENIA!! BYĆ MOŻE JESZCZE KIEDYŚ SIĘ SPOTKAMY :D

Brak komentarzy: