7/19/2009

Takie małe Info o nas

Prywatnie mnieszkamy w Kujawsko-Pomorskim to piękny region:) Dokładniej w Ciechocinku a jeżeli nie wiecie gdzie on sie znajduje to blisko Torunia xdd na codzień chodzimy do podstawówki jednak jestem starsza od doski wiec teraz ide do gimn. Uczymy się nieźle jesteśmy dzielne inteligente i samodzielne.Na stardoll kolegujemy sie także z koleżanką z klasy dośki Pacią Paulina_14x. Jesteśmy super kumpelami:)
Ja bardzo lubie taniec chodizlam na kurs baletu i na mini kurs hip hopu a teraz wybieram sie na breakdane i na freestall:D. Dominiki pasją jest fotografia. Co mogliscie zobaczyć w naszym góralskim filmiku(wszystkie foty wykonywałą ona). CO by tu jeszcze, muzyka?? Sluchamy tego co ejst na topie albo co wpada w ucho to co lybimy jest w play liscie a dodatkowe hity których tam niema to np Milenium- You ale the one Katerine- Treat Me Like a Leady i wieleinnych :)
Filmy Mój ulubiony to Wild Child a Dośki to Dziewczyny z drużuny :)


A jeżeli chodzi o stardoll hmm na stardoll trafiła pierwsza Dominika i ona założyła konto winers123 (aktualnie konto niedawno ktoś ukradł i porzucił;/) potem założyła 2 Poland_girl12 które na początku było tylko jej własnością :) Kolejne jej konto to _beautyies_i które sprzedała. NA stardoll postanowiła założyć konto wiosną 2008. Pamięta jeszcze kiedy stardolary dostawało jako nagroda za sp :) W koncu udało jej sie namówić mnie-Patke na stardoll. MOje 1 konto nazywalo się xxxxpatkaxxxx jednak nie wiedziałam dokłądnie jak korzystać ze stardoll i zrobilam wiele błędów więc postanowiłam je usunąć i założylam nowe xxpatkaaxx. Teraz postanowilyśmy konto Poland_girl12 prowadzić razem a konto xxpatkaaxx jest dodatkowe :) Na stardoll zamierzamy pobyć jeszcze jakiś czas wiec sie nie martwcie ze odejdziemy:)

1 komentarz:

Dollfie Himemimi pisze...

Ja mam rodzine w ciechocinku <3 Znaczy rodzine mojej kuzynki ale dobra tam ;P Kto jest rodzina mojej rodzina to rodzina xD
duzo sie można dowiedzieć, ale się pogłubiłam z kontami ;P