6/05/2009

Konkurs 3 etap

Jak sie okazało postaraliście się swietnie
A szczególnie podziw dla Patikala i smallpox
Naprawde nie liczyłyśmy że aż tak dużo osób obejrzy naszego bloga
Wczoraj oglądalność przekroczyla 100 osób wiem ze to i tak malo wpodług
najpopularniejszych blogów.
Więc nieuczciwie było by że nagrode zgarnie już jedna z dziewczyn skoro walczyły łeb w łeb
i ich wynik jest bardzo podobny
Więc organizujmy dogrywke

Musicie zaprosić po 5 obserwujących może wyustarczy że poprosicie najleprzych przyjaciół


Pozdrawiamy gorąco
xxpatkaaxx
oraz
Poland_girl12

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

To jest bardzo niesprawiedliwe! Ja wygrałam aż 5 głosami i wiele sie namęczyłam a u mnie ze znajomych nikt nie może zostać obserwującym bo nie maja konta na blogspot. Więc tego noe powinno być!
Patikala95

Anonimowy pisze...

Ja sie nie zgadzam na dogrywke i KONIEC! To że chcecie mieć bardzoej popularny blog NIE OZNACZA że macie robić dogrywke bez powodu! Nie było remisu WIĘC NIE MA DOGRYWKI I KONIEC!
Patikala95

Anonimowy pisze...

Moze po prostu wyslijcie 2 prezenty (jeden dla Patikala i jeden dla mnie) tez sie nameczylam bardzo, wiec jesli postanowicie nagrodzic nas dwie to zgodze sie na troche tanszy prezencik :)

Anonimowy pisze...

ale to i tak nie sprawiedliwe, mogłaś sie bardziej postarać
Patikala95